sobota, 25 kwietnia 2015

4.C. KALENDARZ PIŁKA NOŻNA 2015


 TOP  10   -  Cytaty Kwiecień


GERARD  HOULLIER
10. " Naszą pracą jest uszczęśliwianie ludzi. Kiedy wygrywamy to 45 tysięcy kibiców idzie do domu szczęśliwymi. Kiedy przegrywamy, odbija się to nie tylko na nich, ale także na ich kotach. "

ARSENE  WENGER
9. " Messi ma w sobie coś wyjątkowego. Jest nie do zatrzymania. Nie ma takiego drugiego zawodnika jak on. Jest jak z Play Station. "

JUST  FONTAINE
8. " Kiedy zobaczyłem jak gra Pele, chciałem po prostu zawiesić swoje buty piłkarskie na kołku. "

LUIS ENRIQUE
7. " Jeśli Cristiano Ronaldo jest jak Michael Jordan, to Messiego można porównać do Wilta Chamberlaina, który zdobył 100 punktów w jednym meczu. "

ALEX  FERGUSON
6. " David Beckham jest najlepszym strzelcem na Wyspach nie ze względu na boski talent, ale dlatego, że trenuje z bezwzględną pilnością, która znakomitej większości mniej utalentowanych piłkarzy nawet by nie przyszła do głowy. "

BILL  SHANKLY
5. " Trenowałem na 180 minutową grę. Tak więc gdy gwizdek zabrzmiał na końcu meczu, ja mogłem zagrać kolejne 90 minut. "

ZLATAN  IBRAHIMOVIĆ
4. " Messi czy Ronaldo? Hmm... Chyba Messi, bo według mnie jest naturalny, a Ronaldo to wytrenowany produkt. "

JACEK  GMOCH
3. " Anglicy mogli wąchać jego pot, jak to się między nami mówi. Bo biegali za jego plecami. " 

JOSE  MOURINHO
2. " Gdyby Roman Abramowicz pomagałby mi w trenowaniu zajmowalibyśmy ostatnie miejsce w Premier League. Gdybym ja mu pomagał w biznesie, zbankrutowalibyśmy. " 

MARIO  BALOTELLI
1. " Mam się cieszyć po strzelonych golach? Przecież to moja praca. Czy listonosz cieszy się, gdy dostarczy list? "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz