sobota, 25 kwietnia 2015

3.C. KALENDARZ PIŁKA NOŻNA 2015


 TOP  10   -  Cytaty Marzec


JOSE  MOURINHO
10. " Mamy najlepszych piłkarzy i przepraszam za arogancję, mamy najlepszego trenera. "

LUKAS  PODOLSKI
9. " Nikt nas nie zmusza do śpiewania hymnu. Ja już dawno podjąłem decyzję, że nie będę śpiewał i nie sądzę, żeby coś się tu zmieniło. My tu jesteśmy od grania, a nie od śpiewania. "

CZESŁAW  MICHNIEWICZ
8. " Grając w dziesiątkę też można wygrać. Wystarczy, że każdy da z siebie 10% więcej. "

ZLATAN  IBRAHIMOVIĆ
7. " Nie potrzebuję Złotej Piłki, by wiedzieć, że jestem najlepszy. "

ALEX  FERGUSON
6. " Pamiętam, gdy pierwszy raz widziałem Gigsa. Biegał na boisku z piłką, jak Cocker Spaniel uganiający się za kawałkiem papieru na wietrze.  "

JAMIE  CARRAGHER
5. " Nie uważam, że musisz być w 100% zdrowy by nie grać. Musisz być w 100% kontuzjowany, żeby nie grać. "

XAVI  HERNANDEZ
4. " Zwycięstwo nad Realem jest jak orgazm. "

JACEK  GMOCH
3. " U Mourinho za takie błędy siedziałby na ławce, dopóki by się lodówka nie roztopiła. "

GERARD  HOULLIER
2. " Nie mamy tutaj żadnych podziałów. Narodowością zawodników jest Liverpool Football Club, a ich język to Piłka Nożna. "

ARSENE  WENGER
1. " Próbowałem wczoraj obejrzeć mecz Tottenhamu, ale zasnąłem. "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz